ZhuRak

ZhuRak
 
هر هفته یک کلیپ

javahermarket



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ZhuRak و آدرس meysamweb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






حمله با تخم مرغ به فروشگاه اپل در چین

صف طویل علاقمندان به خرید گوشی تلفن همراه آیفون در پکن، پایتخت چین به تجمعی اعتراضی علیه شرکت اپل بدل شد.

به گزارش یورونیوز، مشتری‌هایی که از پس از ساعات‌ها انتظار نتوانستند گوشی آیفون مدل «چهار اس» تهیه کنند به پرتاب تخم مرغ به فروشگاه اپل اقدام کردند.

یکی از این مشتری‌های خشمگین می‌گوید: «من سرما و گشنگی را تحمل کردم اما حالا آن‌ها می‌گویند که آیفون نمی‌فروشند.»

شهروند دیگری نیز در پکن می‌گوید که برخی از آنان از یکی دو روز گذشته حتی از تبت به اینجا آمده بودند. وی می‌گوید که مسوولان اپل باید پاسخگوی آنان باشند.

برخی نیز با دریافت پول به جای دیگری در صف این فروشگاه به سر بردند. یکی از آنان می گوید که بابت این انتظار معادل ۱۵ دلار دریافت کرده است.

دلیل تعطیلی فروشگاه اپل در پکن، نگرانی‌های امنیتی و نیز احتمال ناتوانی در کنترل جمعیت عنوان شده بود با این همه شرکت اپل اعلام کرد که توقف فروش گوشی های آیفون را به طور موقت در سراسر چین متوقف ساخته است.

[ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, ] [ 10:24 ] [ میثم پناهی ]
به سلامتی اونایی که می دونی هیچ وقت نمی تونی بهشون زنگ بزنی ولی بازم دلت نمی یاد شمارشونو از فون بوکت پاک کنی.....
بسلامتی اون کسی که آبروش رو ریختن دم نزد تا خم به ابرو دوستش نیاد
بسلامتی اون که زخم خار خورد اما خندید تا غنچه گل بشه
بسلامتی هرچی رفیق با مرام که سر رفاقت خراب عالم شد ولی دم نزد.
بسلامتی هرچه نمک نشناسه که نمک و خورد و نمکدون رو یادگاری برد
بسلامتی هرچه آدم خوش قوله که سرشو داد تا قولش نره
بسلامتی هرچه دل سوخته است که جگرش بوی کباب میده
بسلامتی هرکه رفیق رو دور نزد تا هوا تازه کنه
[ یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, ] [ 11:44 ] [ میثم پناهی ]

«منوچهر لاریجانی» بازیگر نقش طلحه سریال امام علی(ع) بر اثر بیماری در سن ۶۶ سالگی درگذشت.

 


«منوچهر لاریجانی» بازیگر سینما و تلویزیون که بیماری سرطان کبد داشت، امروز صبح در استرالیا درگذشت.

لاریجانی متولد ۱۳۲۴ در تهران بود و حضور در سینما را از سال ۶۴ آغاز کرد. چهره او برای کودکان دهه شصت بسیار آشنا است، چون او در سریال‌هایی مانند «آخرین روز تابستان» و «بچه‌های مدرسه» حضور داشت. از آخرین فعالیت‌های منوچهر لاریجانی می‌توان به بازی در نقش طلحه در سریال امام علی (ع) اشاره کرد.

این بازیگر، ایفای نقش در فیلم‌های سینمایی مرد پنجم (
۱۳۷۳) و ستاره دنباله‌دار (۱۳۶۴) را نیز در کارنامه هنری خود دارد.
[ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, ] [ 14:7 ] [ میثم پناهی ]

 
-
خبٌ : این کلمه‏ای است که زنان برای پایان دادن به مکالمه‏هایی استفاده می‏کنند که در آن حق با آن‏هاست و شما باید خفه‏ بشوید.‏


-
پنج دقیقه : اگر مشغول لباس ‏پوشیدن است یعنی حداقل نیم ساعت. هرچند پنج دقیقه دقیقاً معادل پنج دقیقه است اگر به شما پنج دقیقه بیش‏تر زمان جهت تماشای فوتبال داده شده باشد.‏

-
هیچٌی : این آرامش قبل از توفان است. معنی و مفهوم آن این است که باید به شدت گوش‏ به ‏زنگ باشید . بحث‏هایی که با هیچی شروع می‏شوند، غالباً با خبٌ تمام می‏شوند.‏

-
بفرمایید: این کلمه اصلاً ربطی به اجازه دادن انجام کاری ندارد. "اگه جرئت داری" در آن مستتر است.

-
آه بلند : این در حقیقت یک کلمه محسوب می‏شود که معمولاً درست فهمیده نمی‏شود. آه بلند یعنی او فکر می‏کند شما یک احمق به ‏دردنخور هستید و او نمی‏داند چرا دارد وقتش را با ماندن و بحث با شما سر هیچٌی تلف می‏کند.

-
اشکال نداره : این یکی از خطرناک ‏ترین جملاتی است که زن شما ممکن است به شما بگوید. اشکال نداره یعنی اون به زمان طولانی‏ تری احتیاج دارد که تصمیم بگیرد شما چگونه باید تاوان این اشتباه‏تان را پس بدهید.‏

-
ممنون : از شما تشکر می‏کند. فقط بگویید خواهش می‏کنم. هیچ حرف اضافه‏ای نزنید. خیلی ممنون می‏تواند نشان دهنده یک خطر بالقوٌه باشد.

-
اصلاً هرچی : این ترکیب برای گفتن به حساب می رسم! یا مرده ‏شورت رو ببرن استفاده می‏شود.

-
نه،نگران‏ش نباش عزیزم، خودم انجام می‏دم: یک جمله بسیار خطرناک دیگر. به معنی آن‏که این کار به دفعات متعدد به شما محول شده و حالا تصمیم گرفته خودش دست به کار شود. این حالت معمولاً منجر به حالت‏ی خواهد شد که شما بپرسید چی شده؟

 

[ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, ] [ 13:23 ] [ میثم پناهی ]

چرا قسم خوردن با فعل خوردن همراه است؟

علت این مسئله را در گذشته میتوان پیدا کرد در زمانهای قدیم زمانی که میخواستند صحت کلام شخصی را به اثبات برسانند ، به او مایعی که ترکیب یافته از مواد شیمیایی بود ، می دادند تا بخورد اگر این شخص پس از خوردن این مایع زنده میماند میگفتند این شخص راست می گفت ولی اگر میمرد ، میگفتند خوب دروغ میگفته که نتوانست از عهده این مایع شیمیایی جان سالم به در ببرد از این موقع هست که کلمه سوگند با خوردن همراه است.

[ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, ] [ 13:17 ] [ میثم پناهی ]

 

تاریخچه ای از نام محله های تهران

 

شاید هر روز نام چند محله از تهران را بشنویم بی آنکه بدانیم تاریخجه ی این نام ها چی هست. البته اگر اهل تهران باشید، به خوبی میدونین که هر یک از این نامها، بخشی از تاریخ تهران رو ساخته و میشه گفت هویت تهران قدیم نهفته در تاریخ این نام هاست.

سید خندان
سیدخندان پیرمردی دانا و البته خنده‌رو بوده كه پیشگویی‌های او زبانزد مردم بوده است. دلیل نامگذاری این منطقه نیز احترام به همین پیرمرد بوده است؛ البته بعدها نام سید خندان بر ایستگاه اتوبوسی در جاده قدیم شمیران هم اطلاق می‌شده است.

فرمانیه
در گذشته املاک زمینهای این منطقه متعلق به کامران میرزا نایب‌السلطنه بوده است و بعد از مرگ وی به عبدالحسین میرزا فرمانفرما فروخته شده است.


 irandid.ir تاریخچه ای از نام محله های تهران

 


فرحزاد
این منطقه به دلیل آب و هوای فرح انگیزش به همین نام معروف شده است.


irandid.ir تاریخچه ای از نام محله های تهران

 


ادامه مطلب
[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ] [ 1:24 ] [ میثم پناهی ]

 

بله، رسم روزگار چنین است
«کورت ونه‌گات»، چهار سال پس از مرگش همچنان در بین كتابخوان‌های ایرانی محبوب و پرطرفدار است و برای نمونه در همین چند ماه اخیر سه كتاب از داستان‌های او ترجمه و منتشر شده است به اضافه این خبر كه علی‌اصغر بهرامی، مترجم خوب كشورمان كه اصلا باعث آشنایی ما با ونه‌گات بود و برای اولین بار «سلاخ‌خانه شماره 5» را ترجمه كرد، یك ترجمه جدید از ونه‌گات در دست دارد با عنوان «افسونگران تایتان» كه مثل اكثر داستان‌های ونه‌گات اثری علمی-تخیلی است با مضامین اجتماعی و مربوط می‌شود به نبرد بین زمین و مریخ در آینده دور. به همین مناسبت، نگاهی داریم به شخصیت و‌ آثار كورت ونه‌گات جونیور، این نویسنده ضدجنگ روزگار ما.

«كرم ضد آفتاب بمالید». جوانان دهه هفتاد احتمالا این مطلب را خاطرشان هست كه در هفته‌نامه «مهر» آن زمان تیتر شده بود و در توضیحش نوشته شده بود كه مربوط است به سخنرانی نویسنده‌ای به اسم كورت ونه‌گات در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه MIT كه بعدا معلوم شده واقعا هم سخنرانی نبوده و یك متن تقلبی است، اما به هر حال متن شاهكاری است. متن سخنرانی هم یك مشت توصیه بود كه با این جمله شروع می‌شد كه «احتمالا توصیه‌های من حاصل تجارب زندگی پرپیچ و خم خودم است ولی اثرات مفید كرم ضدآفتاب توسط دانشمندان اثبات شده است. پس كرم ضدآفتاب بمالید.» این، آغاز آشنایی ما با مردی عجیب بود به نام كورت ونه‌گات كه خیلی زود رمانی از او با عنوان «سلاخ‌خانه شماره 5» هم به فارسی ترجمه و منتشر شد و موجش گرفت و دست به دست شد و اسم ونه‌گات پرآوازه شد. ماجرای رمان برمی‌گشت به زندگی واقعی خود ونه‌گات (كه توی كتاب نقش راوی را داشت و خودش هم در همانجا این را تعریف كرده بود). ظاهرا لحظه سرنوشت‌ساز در زندگی ونه‌گات، زمانی بوده که او به عنوان زندانی نازی‌ها در کشتارگاهی در درسدن آلمان، شاهد بمباران این شهر توسط نیروهای متفقین بود. بمباران وحشتناکی که در آن ۱۳۴ هزار نفر از ساکنان درسدن در سال ۱۹۴۵ در پی بمباران جان سپردند. کورت ونه گات جونیور از بازماندگان نسل طلایی نویسندگان معاصر جهان است. وی، نویسنده‌ای آمریکایی است که به خاطر آمیختن هجو و طنز سیاه و فضای علمی تخیلی در آثارش اشتهار دارد. او در دوران تحصیلش در دبیرستان شورتریج در ایندیانا پولیس در روزنامه دیلی اکو، پرتیراژترین نشریه دانش‌آموزی آمریکا، فعالیت می‌کرد.

او در سال 1922 در آمریکا به دنیا آمد. در سال‌های 1941 تا 1942 در دانشگاه کرنل نیز دستیار سرویراستار نشریه دانشجویی کرنل دیلیسان بود و از همان دانشگاه فوق لیسانس بیوشیمی گرفت. در دوران خدمت نظامی‌اش مهندسی مکانیک خواند و در سال 1944 مادرش خودکشی کرد. در سال1944، ونه‌گات اسیر شد و در انباری زیرزمینی که محل نگهداری لاشه‌های گوشت بود، زندانی شد. این همزمان با فاجعه بزرگی در جنگ جهانی دوم بود که میزان تلفاتش بسیار مهیب‌تر از هیروشیما و ناکازاکی بود؛ بمباران شهر درسدن توسط متفقین که 134 هزار کشته به جا گذاشت.

ونه‌گات از معدود کسانی بود که توانست خود را از آن مخمصه نجات دهد و بعد مامور شد تا اجساد قربانیان را جمع کند. خود او تعریف می‌کند که اجساد آنقدر زیاد بودند که آلمانیها تصمیم گرفتند برای جلوگیری از عفونت آنها را با اسلحه‌های شعله‌پخش‌کن آتش بزنند.

او در سال 1945 آزاد شد و به آمریکا برگشت و نشان قلب ارغوانی دریافت کرد. بعد از جنگ به دانشگاه شیکاگو رفت و در رشته انسان‌شناسی تحصیل کرد و همزمان خبرنگار جنایی شد. سپس به نیویورک رفت و مسئول روابط عمومی شرکت جنرال الکتریک شد. در سال 1971 دانشگاه شیکاگو رمان او گهواره گربه را به عنوان رساله انسان شناسی‌اش پذیرفت و به او فوق لیسانس داد. قبلا پایان‌نامه‌اش با موضوع «نوسان بین خیر و شر در افسانه‌های عام» بارها توسط دانشگاه رد شد.

دیوانگی و رفتارهای غیرطبیعی به نوعی در خانواده ونه‌گات ارثی است. به غیر از خودش که در بیشتر کتابها و سخنرانی‌ها و مقالاتش هم اثری از دیوانگی در آنها دیده می‌شود، اصلا کتاب سلاخ‌خانه شماره5 در مورد یک شخصیت اسکیزو فرنیک است. در بقیه خانواده هم علائم مشابهی وجود دارد؛ پسر ونه‌گات، مارک ونه‌گات کتابی نوشته است با نام «تجربه عدن، خاطرات دیوانگی» که در مورد تجربه مشکلات روانی خود و بهبودی از آنها نوشته است. این پسر بعدها به علت این علاقه، شروع به تحصیل در رشته پزشکی کرد.

كورت ونه‌گات نمایشنامه، مقاله و نوشته‌های کوتاه تخیلی می‌نوشت، اما عمده شهرت وی و چیزی که او را مبدل به یک چهره ویژه ادبی بخصوص برای دانشجویان دهه ۶۰ و ۷۰ کرد، آثار کلاسیک ضد فرهنگ رایج آمریکا بود. کپی‌هایی از نسخه‌های مندرس جلد کاغذی آثارش در آن دوره در جیب پشتی شلوارهای جین آبی دانشجویان و در خوابگاه‌های دانشجویی در سرتاسر ایالت متحده یافت می‌شد.

ونه‌گات بر خلاف خیلی از نویسنده‌ها از ماشین تایپ استفاده نمی‌کرد و با خودکار و کاغذ می‌نوشت. هر روز هم وقت زیادی تلف می‌کرد تا کاغذ بخرد. او با اینترنت هم میانه خوبی نداشت و سایت رسمی‌اش را دیگران به روز می‌کردند. ونه‌گات می‌گفت: «اصلا از این چیز به اصطلاح اینترنت سر در نمی‌آورم».

وی در کنار نویسندگی، مدتها به عنوان گرافیست و طراح کار می‌کرد. ونه‌گات یک بار نمایشگاه نقاشی برگزار کرد که زیر نصف کارها اسم خورده بود، گیلگورتراوت، شخصیتی خیالی كه در بیشتر داستان‌های او حضور دارد و به نوعی نویسنده محبوبش به حساب می‌آید.

ونه‌گات در زمینه سیاست کاملا ضد بوش است و درباره او می‌گوید بوش دور و بر خودش تعدادی دانش‌آموز درجه سه بی‌ادب جمع کرده است که هیچ چیز از تاریخ و جغرافیا نمی‌دانند. در انتخابات ریاست‌جمهوری 2002 ونه‌گات در مورد رقابت جان کری و بوش در انتخابات آمریکا نوشته بود: «هیچ فرقی نمی‌کند کدام انتخاب شوند، هر کدام که باشند ما یک رئیس‌جمهور، با نشان دزدان دریایی خواهیم داشت. وقتی که به خاطر آلودگی هایی که در زمین، آبها و فضا ایجاد کرده‌ایم، بقیه موجودات و گونه‌ها چیزی به جز استخوان و اسکلت نیستند».

ونه‌گات حتی زمانی كه تبلیغات گسترده ضداسلامی در جریان بود، در یک مصاحبه راجع‌ به بمبگذاری‌های انتحاری گفته بود: «به نظر من آنها آدمهای شجاعی هستند. آنها به خاطر اعتقاد قلبی خودشان می‌میرند، خیلی وحشتناک است که کسی را از اعتقاد قلبی اش دور کنید. کار آنها واقعا شیرین و خارق‌العاده است. من فکر می‌کنم شیرین و افتخارآمیز است که به خاطر چیزی که به آن اعتقاد داری بمیری».

ونه‌گات در چند فیلم که بر اساس آثار خودش ساخته شده بود، بازی کرد. سه فیلم «سلاخ‌خانه شماره 5»، «صبحانه قهرمانان» و «شب مادر» بر اساس آثار او ساخته شده كه خودش در این دوتای آخری بازی كرده است. او در فیلم صبحانه قهرمانان نقش کسی را بازی می‌کرد که قرار بود خودش باشد. در صحنه‌ای از این فیلم، یکی از بازیگرها به ونه‌گات می‌گوید: «اینها چیه که می‌نویسی؟! ونه‌گات اینجوری نمی‌نویسه!»

کورت ونه گات در سال 2007 و در سن84 سالگی در نیویورک از دنیا رفت. میراثش انبوهی از رمان و داستان و مقاله بود. سیارک ونه‌گات 25399، به افتخار او نامگذاری شده است.

[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ] [ 1:11 ] [ میثم پناهی ]

سه نسل : دانشمند جوان ایرانی، با تصدی بر کرسی استادی دانشگاه پرینستون- جایگاهی که پس از انیشتین در اختیار فرد دیگری قرار داده نشد- دنیا را با این سوال مواجه کرده است که آیا انیشتین بعدی، یک ایرانی خواهد بود؟
 
نیما ارکانی حامد در حال حاضر استاد دانشگاه هاروارد و دارای کرسی استادی در دانشگاه پرینستون است. این کرسی از سال 1933 تا 1955 در انحصار آلبرت انیشتن بوده است.
 

پس از اعلام نظریه عملکرد جهان ارکانی، از او دعوت شده که در طرح تونل شتاب دهنده سوئیس (LHC) که با هزینه بالغ بر 5 میلیارد دلار ساخته شده، رهبری آزمایش ها را بر عهده داشته باشد.تلاش نظریه ابر ریسمان که اخیرا اعلام شده، در این است که توضیح دهد ذرات، کوچکترین ماده تشکیل دهنده مواد نیستند بلکه حلقه های مرتعشی که ریسمان نامیده می شوند، کوچکترین بخش به حساب می آیند.


دکتر ارکانی با تکمیل این نظریه عقیده دارد که این ریسمان ها در 11 بعد در حال ارتعاش هستند که ما فقط 3 بعد از آن را می توانیم مشاهده کنیم، وجود بعد دیگری هم به نام بعد زمان به اثبات رسیده و تا به امروز در مورد 7 بعد دیگر توضیح کاملی ارائه نشده است.
 

ارکانی به همراه دو فیزیک دان دیگر به نام های دیموپلوس (Dimopoulos) و والی(Dvali) در مورد این ابعاد نظریه ای ارائه کرده اند که می گوید این ابعاد بزرگتر از آن چیزی هستند که تاکنون تصور می شود و از آن جایی که تنها نیروی گرانش بر آنها اثر می گذارد، قابل دیدن نیستند.


تئوری دکتر ارکانی که به همراه دو فیزیکدان دیگر معرفی شده به عنوان مدل ADD، (Arkani-Dvali-Dimopoulos) شناخته می شود. اکنون ارکانی و همکارانش امیدوارند بتوانند به کمک شتاب دهنده هاردن (LHC) مدل خود را اثبات کنند. اثبات این نظریه می تواند تحول بسیار بزرگی در فیزیک ذرات به وجود بیاورد.

[ پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, ] [ 22:45 ] [ میثم پناهی ]

محمد رویانیان تغییراتی جدید را در لوگوی باشگاه پرسپولیس ایجاد کرد.

به گزارش سه نسل، محمد رویانیان روز گذشته از تغییرات در لوگوی تیم و استفاده از سپر در لوگوی باشگاه پرسپولیس خبر داد. لوگوی قدیمی تیم بر گرفته از سرستون های تخت جمشید بود که در زمان مدیریت های پیشین تیم استفاده می شد.لوگویی که هنوز هم در صفحه اصلی سایت پرسپولیس دیده می شود.

لوگوی جدید پرسپولیس از لیورپول الهام گرفته؟ + تصاویر

این لوگو الهام گرفته از سرستون های تخت جمشید است که یک کاپ قهرمانی فوتبال روی ستون اصلی قرار گرفته است.

لوگوی جدید پرسپولیس از لیورپول الهام گرفته؟ + تصاویر

اما باشگاه پرسپولیس به گفته رویانیان در ادامه تغییراتش در باشگاه ، غیر از تغییرات ساختاری تصمیم گرفته تا تغییراتی را هم در لوگوی باشگاه ایجاد کند.

سردار که از زمان آمدن به این تیم سعی کرده نشان دهد فصلی جدید را برای تاریخ باشگاه آغاز کرده به این نتیجه رسیده با تغییراتی جزئی در لوگوی باشگاه می تواند نشانی جدید برای این تیم بسازد و استفاده از سپر که نمادی رزمی است ، در دستور کار طراحان باشگاه قرار گرفته. تغییری که به نظر می رسد حاصلش لوگویی است که در سایت باشگاه برای بازی این تیم با نفت آبادان قرار گرفته است.

لوگوی جدید پرسپولیس از لیورپول الهام گرفته؟ + تصاویر

سپری که سایت باشگاه را کمی شبیه به باشگاه های معروف انگلیسی می کند. باشگاه هایی مثل آرسنال که به توپچی ها معروف است و آرم توپ باشگاه شان در میان سپر سربازان ارتش های شوالیه ای صلیبی قرار گرفته است.

لوگوی جدید پرسپولیس از لیورپول الهام گرفته؟ + تصاویر

یا چیزی شبیه به لوگوی باشگاه لیورپول

لوگوی جدید پرسپولیس از لیورپول الهام گرفته؟ + تصاویر

[ پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, ] [ 22:44 ] [ میثم پناهی ]

پیدا کردن جاهای خوش و آب و هوا و مکانی که بتوانید با خیال راحت و بدون دغدغه از آلودگی های زیست محیطی در آن نفس بکشید، در حال تبدیل شدن به کیمیایی گرانبها است.

به گزارش سه نسل، یک معمار خوش ذوق برای اینکه بتواند قدمی در راه ساخت فضایی بدون آلودگی بردارد، یک پارک شناور ساخته است که هرچند دردی از انسان ها دوا نمی کند، اما برای نجات حیات وحش ایده ای بسیار کارساز و جذاب است و می تواند پناهگاهی امن برای حیوانات گوناگون باشد.

درخت دریا، ایده ای برای مبارزه با آلودگی ها + عکس

کوئن اولتوئیس، سازنده این پارک شناور که از چند لایه ی زیستگاه سبز تشکیل شده در نمایشگاهی پرده برداری کرد. این زیستگاه با ارزش که بخشی از آن در زیر آب و بخش دیگر آن روی آب قرار دارد، برای زندگی پرندگان، زنبورها، خفاش ها و سایر حیوانات کوچک مناسب است.

بخش زیر آب این زیستگاه نیز محیطی سالم را برای موجودات آبزی فراهم می کند؛ محیطی که امکان رشد هم در آن وجود دارد.

درخت دریا، ایده ای برای مبارزه با آلودگی ها + عکس

آقای اولتوئیس به این دلیل سطح آب را برای زیستگاه خود انتخاب کرده که روی سطح زمین به سختی می توان فضای مناسبی برای ساخت چنین زیستگاهی یافت.

درخت دریا، ایده ای برای مبارزه با آلودگی ها + عکس

ارتفاع این درخت و اینکه تا حد زیر آب فرو برود، بستگی به موقعیت و مکانی دارد که این زیستگاه در آنجا ساخته می شود.

[ پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, ] [ 22:43 ] [ میثم پناهی ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

برهنه ات میکنند تا بهتر شکسته شوی....نترس گردوی کوچک!آنچه سیاه میشود روی تو نیست،دست آنهاست!
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 37513
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


نرخ ارز
بک لینک طراحی سایت
Online User
Up Page
کد پرش به بالاي صفحه وب

javahermarket